» مطالعه و آگاهی از اهداف و سیاست های کلی و قوانین و مقررات حاکم بر فعالیتهای سازمان و مدیریت روابط عمومی .
» دریافت؛ طبقه بندی و اولویت بندی درخواست خرید اقلام مورد نیاز روابط عمومی و اقدام جهت تامین آن پس از تایید مدیر روابط عمومی .
» تنظیم و کنترل اسناد و صورت حسابهای مالی قبل از ارسال به مراجع ذیربط .
» استعلام بهاء قبل از خرید اجناس و گزارش آن به مدیریت روابط عمومی ؛
» انجام کلیه امور کارپردازی روابط عمومی ؛
» تهیه و تنظیم کلیه صورت مجلسهای مربوط به ترخیص کالا از انبار ؛
» نظارت کامل بر اموال موجود در اداره روابط عمومی ؛
» همکاری در اجرای برنامه ها و مراسمات و غیره ..
» تهیه و تنظیم گزارش دوره ای و موردی جهت ارایه به سرپرست بلافصل ؛
» انجام سایر فعالیتهای مرتبط در چارچوب وظایف محوله ؛